Bestilling

På vores webshop kan du bestille produkter til afhentning i vores butik. Ved bestilling skal du oplyse dit navn, adresse, telefonnummer, email samt ønsket afhentningstidspunkt. Efter bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse på email.

Hvis du ønsker at afhente på et andet tidspunkt end valgmulighederne på hjemmesiden, opfordrer vi til at kontakte butikken pr. telefon for at høre nærmere om mulighederne herfor.

Ændring til bestilling

Såfremt du ønsker at ændre i bestillingen opfordrer vi dig til at kontakte butikken direkte på telefon, email eller i butikken. Du kan også skrive til os via Facebook Messenger.

Priser

Vi tager forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser.

Vores priser er altid angivet i danske kroner, inkl. 25% moms. Vi tager altid forbehold for: force majeure, afgiftsændringer og øvrige trykfejl.

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.

Udsolgte varer

Vi forsøger til hver en tid at holde hjemmesiden opdateret med det aktuelle lager i butikken. I tilfælde af, en vare er nået at blive udsolgt, vil vi så vidt muligt informere dig inden det aftalte afhentningstidspunkt.

Betaling

Vi tager ikke i mod nogle online betalinger, hvilket betyder at alt betaling foregår ved afhentning i butikken. I butikken modtager vi betaling via Dankort, Visa/Dankort, Mastercard samt MobilePay og danske kontanter.

Alle beløb på hjemmesiden og i butikken er angivet i Danske kroner inkl. moms.

Fortrydelsesret og afbestilling

Hvis du efter køb af en vare, har du 14 dages ret til fortrydelse. Detter omfatter dog ikke fordærlige fødevarer såsom ost og skinke.

Hvis du ønsker at afbestille en ordre inden afhentning, beder vi dig henvende dig til butikken via telefon eller direkte i butikken senest 24 timer før det aftalte afhentningstidspunkt.

Reklamation

Vi henholder til købelovens regler om mangler.

I henhold til købelovens regler har du som forbruger 24 mdr. reklamationsret. Varer med begrænset levetid (eksempelvis madvarer) er ikke omfattet af de 24 mdr. reklamationsret, men begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.

Hvis du opdager en fejl eller mangel på dit produkt, skal du snarest muligt og indenfor rimelig tid kontakte butikken. I modsat fald taber du retten til at påberåbe dig manglen. Ved reklamation over fødevarer og drikkevarer beder vi dig give os besked hurtigst muligt efter du har opdaget manglen. Mangler vil blive udbedret ved ombytning eller returnering af købesummen.

Der kan være tilfælde hvor vi vil bede dig returnere den defekte vare, så vi kan undersøge den og/eller returnere den til vores leverandør. Du bedes derfor undlade at kassere defek-te varer eller varer af dårlig kvalitet inkl. emballagen, indtil du har været i dialog med os.

Øvrige spørgsmål?

Har du andre spørgsmål, som du ikke føler er besvaret af ovenstående er du velkommen til at henvende dig direkte i butikken eller ringe til os på +4521149609.